Kortare bult som användes till Adapt variatorn till 2 takt (4-t använder 2623-309). Med denna bult behövs inte den långa spacer köpas utan använd samma som sitter sedan tidigare tillsammans med Team variatorn.
Efter att AXP Racing introducerade denna HDPE-hasplåt på marknaden år 2008 har den rönt stor framgång över hela världen. 40% lättare än en traditionell hasplåt i aluminium och mer hållbar än kolfiber. Tjocklek 6mm. Förorsakar inga resonansljud, behåller sin form och absorberar effektivt stötar och slag. Används av många av topp-teamen inom Enduro världen över.
Efter att AXP Racing introducerade denna HDPE-hasplåt på marknaden år 2008 har den rönt stor framgång över hela världen. 40% lättare än en traditionell hasplåt i aluminium och mer hållbar än kolfiber. Tjocklek 6mm. Förorsakar inga resonansljud, behåller sin form och absorberar effektivt stötar och slag. Används av många av topp-teamen inom Enduro världen över.
Efter att AXP Racing introducerade denna HDPE-hasplåt på marknaden år 2008 har den rönt stor framgång över hela världen. 40% lättare än en traditionell hasplåt i aluminium och mer hållbar än kolfiber. Tjocklek 6mm. Förorsakar inga resonansljud, behåller sin form och absorberar effektivt stötar och slag. Används av många av topp-teamen inom Enduro världen över.
Nu har AXP återintroducerat sin hasplåt med inbyggt skydd för stötdämparlänkaget. Populärt speciellt för Super-Enduro, Extrem-races och under riktigt tuffa förhållanden. Extra tåligt i 8mm HDPE-plast. Skyddar även ramrören hela vägen ända bak till fotpinnarna. Utvecklat, testat och godkänt av Shercos fabriksteam.