Efter att AXP Racing introducerade denna HDPE-hasplåt på marknaden år 2008 har den rönt stor framgång över hela världen. 40% lättare än en traditionell hasplåt i aluminium och mer hållbar än kolfiber. Tjocklek 6mm. Förorsakar inga resonansljud, behåller sin form och absorberar effektivt stötar och slag. Används av många av topp-teamen inom Enduro världen över.
Efter att AXP Racing introducerade denna HDPE-hasplåt på marknaden år 2008 har den rönt stor framgång över hela världen. 40% lättare än en traditionell hasplåt i aluminium och mer hållbar än kolfiber. Tjocklek 6mm. Förorsakar inga resonansljud, behåller sin form och absorberar effektivt stötar och slag. Används av många av topp-teamen inom Enduro världen över.
AXP Racing radiatorskydd utmärker sig genom sitt unika 3-punkts fäste. Detta system låter dig behålla de ursprungliga kylargallren, påverkar inte styrutslaget och bildar en stark bur kring hela kylaren. 4mm tjock aluminium, komplett monteringssats ingår.
AXP Racing radiatorskydd utmärker sig genom sitt unika 3-punkts fäste. Detta system låter dig behålla de ursprungliga kylargallren, påverkar inte styrutslaget och bildar en stark bur kring hela kylaren. 4mm tjock aluminium, komplett monteringssats ingår.
AXP Racing radiatorskydd utmärker sig genom sitt unika 3-punkts fäste. Detta system låter dig behålla de ursprungliga kylargallren, påverkar inte styrutslaget och bildar en stark bur kring hela kylaren. 4mm tjock aluminium, komplett monteringssats ingår.
Efter att AXP Racing introducerade denna HDPE-hasplåt på marknaden år 2008 har den rönt stor framgång över hela världen. 40% lättare än en traditionell hasplåt i aluminium och mer hållbar än kolfiber. Tjocklek 6mm. Förorsakar inga resonansljud, behåller sin form och absorberar effektivt stötar och slag. Används av många av topp-teamen inom Enduro världen över.
Nu har AXP återintroducerat sin hasplåt med inbyggt skydd för stötdämparlänkaget. Populärt speciellt för Super-Enduro, Extrem-races och under riktigt tuffa förhållanden. Extra tåligt i 8mm HDPE-plast. Skyddar även ramrören hela vägen ända bak till fotpinnarna. Utvecklat, testat och godkänt av Shercos fabriksteam.
Nu har AXP återintroducerat sin hasplåt med inbyggt skydd för stötdämparlänkaget. Populärt speciellt för Super-Enduro, Extrem-races och under riktigt tuffa förhållanden. Extra tåligt i 8mm HDPE-plast. Skyddar även ramrören hela vägen ända bak till fotpinnarna. Utvecklat, testat och godkänt av Shercos fabriksteam.
Nu har AXP återintroducerat sin hasplåt med inbyggt skydd för stötdämparlänkaget. Populärt speciellt för Super-Enduro, Extrem-races och under riktigt tuffa förhållanden. Extra tåligt i 8mm HDPE-plast. Skyddar även ramrören hela vägen ända bak till fotpinnarna. Utvecklat, testat och godkänt av Shercos fabriksteam.
Nu har AXP återintroducerat sin hasplåt med inbyggt skydd för stötdämparlänkaget. Populärt speciellt för Super-Enduro, Extrem-races och under riktigt tuffa förhållanden. Extra tåligt i 8mm HDPE-plast. Skyddar även ramrören hela vägen ända bak till fotpinnarna. Utvecklat, testat och godkänt av Shercos fabriksteam.
Nu har AXP återintroducerat sin hasplåt med inbyggt skydd för stötdämparlänkaget. Populärt speciellt för Super-Enduro, Extrem-races och under riktigt tuffa förhållanden. Extra tåligt i 8mm HDPE-plast. Skyddar även ramrören hela vägen ända bak till fotpinnarna. Utvecklat, testat och godkänt av Shercos fabriksteam.
Nu har AXP återintroducerat sin hasplåt med inbyggt skydd för stötdämparlänkaget. Populärt speciellt för Super-Enduro, Extrem-races och under riktigt tuffa förhållanden. Extra tåligt i 8mm HDPE-plast. Skyddar även ramrören hela vägen ända bak till fotpinnarna. Utvecklat, testat och godkänt av Shercos fabriksteam.
Nu har AXP återintroducerat sin hasplåt med inbyggt skydd för stötdämparlänkaget. Populärt speciellt för Super-Enduro, Extrem-races och under riktigt tuffa förhållanden. Extra tåligt i 8mm HDPE-plast. Skyddar även ramrören hela vägen ända bak till fotpinnarna. Utvecklat, testat och godkänt av Shercos fabriksteam.